גם אם היום יותר מבעבר אנשים מודעים לכל הנושא של שיווק ומיתוג עצמי, עדיין העלטה והאפילה גדולים בכל מה שקשור ב"איך ואם בכלל להתחיל בשיווק ומיתוג עצמי?". האם יש צורך למתג ולשווק אדם ומתי זה כדאי?
ובכן... זה כדאי היום, אתמול, לפני שבוע, לפני שנה והכי טוב היה אם הייתם מתחילים את השיווק והמיתוג העצמי שלכם לפני 10 שנים לפחות. כשמדברים על שיווק ומיתוג עצמי נתקלים כבר על ההתחלה במחסום הראשון, העוצר כל התקדמות והוא המעצור האישי של 90 אחוז מהאוכלוסייה למתג ולשווק את עצמם במו פיהם. קיימים מיתוסים חרוטים עמוק בתוך תת ההכרה האוניברסאלי האנושי המהווים תשתית להתנגדות מאסיבית כשמתחילים עבודה על שיווק ומיתוג עצמי. החינוך שקיבלנו מהבית, דרך הבית ספר, דרך התרבות שבה אנו חיים, יצר בנו דפוסי חשיבה, הרגשה והתנהגות, הפוסלים מראש דיבור על עצמנו.
ובכן... זה כדאי היום, אתמול, לפני שבוע, לפני שנה והכי טוב היה אם הייתם מתחילים את השיווק והמיתוג העצמי שלכם לפני 10 שנים לפחות. כשמדברים על שיווק ומיתוג עצמי נתקלים כבר על ההתחלה במחסום הראשון, העוצר כל התקדמות והוא המעצור האישי של 90 אחוז מהאוכלוסייה למתג ולשווק את עצמם במו פיהם. קיימים מיתוסים חרוטים עמוק בתוך תת ההכרה האוניברסאלי האנושי המהווים תשתית להתנגדות מאסיבית כשמתחילים עבודה על שיווק ומיתוג עצמי. החינוך שקיבלנו מהבית, דרך הבית ספר, דרך התרבות שבה אנו חיים, יצר בנו דפוסי חשיבה, הרגשה והתנהגות, הפוסלים מראש דיבור על עצמנו.
כל דיבור על עצמנו הינו חריגה מהנורמה, מתקשר לאי-צניעות ונחשב לעבירה על חוק 'הישאר בשורה' המקובל.
כל עוד ראשך יהיה בקו אחד עם כל היתר, אתה מקובל ואהוב. ברגע שתרצה להעלות את ראשך מקו הבינוניות, תיתקל בהתנגדויות פנימיות כמו השתקפותה החיצונית בחברה. הדרך שבה אנו תופסים שיווק ומיתוג עצמי נובעת מהיותנו שרויים תחת השגחתו המפוקפקת של השכל הנמוך, שהינו דואלי במהותו. הוא רואה קצוות – או/או. או שלא תדבר על עצמך או שתדבר על עצמך ותחשב לשחצן. אין קו אמצע. אין דרך ביניים. אין איזון. האיזון מגיע כשאנחנו נותנים לאינטליגנציה שלנו לנהל את השכל הנמוך ואז ההבנה מגיעה ומבשרת את השחר החדש של חופש הביטוי של יכולותיי מתוך נוחות, טבעיות והנאה. נניח שפתרנו את בעיית הפרדיגמות הפנימיות שבנו ואנו מוכנים לצאת החוצה ולשווק ולמתג את עצמנו מול העולם בנינוחות וטבעיות, כך שאוזני הזולת לא רק שלא תצלנה, אלא גם תהננה ממשמע דברינו. מה חסר לנו אז? אזי עולה השאלה – במה אני כל כך מוצלח? איזה סוג של אדם אני? מהי הגדרתי העצמית? מהו הדבר שאני ורק אני יכול לתת לאחרים? הדרך להפטר ממיתוסים מקבילים והתשובות על השאלות המהותיות, שכל אדם צריך לשאול את עצמו, כמו – מי אני ובמה אני למעשה טוב? הם רק שולי שוליים של הדברים שאנו מטפלים בהם בסדנא המרתקת – "סדנת במאות תקשורת 2 - אומנות השיווק והמיתוג העצמי". מוזמנים להיכנס לראות את סילבוס הסדנא ולהתרשם בעצמכם.לחץ כאן - להרשמה לסדנת 'במאות תקשורת' מיכל קלעי היל מנכ'לית 'תשע - במאות תקשורת' לרדת למגרש המשחקים, לעלות על במת החיים! http://www.tesha-bamautikshoret.com/ 072-2357635